Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: HolyMoly Gametypes

HolyMoly Gametypes 1 year 9 months ago #1272

  • HolyMoly
  • HolyMoly's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posts: 44
  • Thank you received: 44
  • Karma: 8
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: PainKiller.k4f, hornet1

HolyMoly Gametypes 1 year 9 months ago #1273

  • KABOOM
  • KABOOM's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 86
  • Thank you received: 23
  • Karma: 1
champion - thanks holymoly
The administrator has disabled public write access.

HolyMoly Gametypes 9 months 1 week ago #1602

  • hornet1
  • hornet1's Avatar
  • Offline
  • New Member
  • Posts: 4
  • Thank you received: 1
  • Karma: 0
Good day ! Thank you very much for the excellent work done !
I have one question, say I use the normal OW of the mod, and I'm interested in how these updates will affect the

stability of the server ?

For example, two cards mp_frigata, mp_summit on mode KC is the server drops and not every time , just when you want

.On many other maps like this no problem. Use - V4.180.2482 KC V. 2.0 Final ( SK Assets )!

I want to mapcycle to use the following modes - KC, TJN, SAB2, GRIDIRON, DEMOLITION as well AS two killstreak -

JAGGERNOUT, NUKE !!! Would not such a number of new modes and killstreak, call drop on my server more often than on a

standard OW server ?

I find it difficult this time to evaluate myself, because I know nothing about scripts and scripting, but I understand

that with the increase in server capacity is reduced and the resource limitations of COD4 on the use of FX effects and

materials which are not inevitably will be more ! Really wish the server we had Jaggernaut , but it is also very

important and the very stability of the servers =))

Thanks in advance and sorry for my English, not speak and Google translate is not very =)

You do really cool stuff with COD4 and thank you very much for this friends !!!

========================================

Добрый день ! Огромное вам спасибо за проделанную отличную работу !
У меня к вам есть один вопрос, скажите - я использую обычный OW мод, и меня интересует насколько данные обновления ,

будут влиять на стабильность сервера ?

Например, на двух картах mp_frigata, mp_summit, на режиме KC бывает сервер падает, и не каждый раз , а просто когда

захочет .На многих других картах такой проблеммы нет. Использую - V4.180.2482 KC V.2.0 Final ( SR Assets )!

Я хочу одновременно в мапцикле использовать следущие режимы - KC, TJN, SAB2, GRIDIRON, DEMOLITION - А также два

киллстрика -JAGGERNOUT, NUKE !!! Не будет ли такое количество новых режИмов и киллстриков, вызывать падение моего

сервера гораздо чаще, чем на стандартном OW сервере ?

Мне сложно этот момент оценить самому, потому как я ничего не понимаю в скриптах и сценариях, но я понимаю что с

увеличением возможностей сервера, сокращается и ресурс из за ограничений COD4 по использованию FX эффектов и

материалов, которых не избежно станет больше ! Очень хочу что бы на сервере у нас был Jaggernaut , но так же очень

важна и стабильность самого сервера =))

Заранее спасибо и простите за мой английский, сам не говорю а Google бывает переводит не очень =)

Вы делаете действительно крутые вещи с COD4 и огромное вам спасибо за это друзья !!!
The administrator has disabled public write access.

HolyMoly Gametypes 9 months 1 week ago #1604

  • {OSG}Brodie
  • {OSG}Brodie's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 469
  • Thank you received: 194
  • Karma: 14
You need to download and install the gametypes in your source mod files then recompile your mod bud
The administrator has disabled public write access.

HolyMoly Gametypes 9 months 1 week ago #1605

  • hornet1
  • hornet1's Avatar
  • Offline
  • New Member
  • Posts: 4
  • Thank you received: 1
  • Karma: 0
Yes , thank you, I know exactly how to download and install the types of games in the source mod files ! my question is about something else , how does the number of added types of games , the original mod files , on the stability(quality) server ? To expect any problems - conflicts, server, and usermaps ? Or will it be a stable server as the default server opewarfare ( no update) ?

sorry again !
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.221 seconds
Powered by Kunena Forum